Weekamp Deuren Fabrikant van de Toekomst

Weekamp Deuren Fabrikant van de Toekomst

Bedrijven in de bouwmaterialengroothandel hebben Weekamp Deuren verkozen tot Fabrikant van de Toekomst.

Uit een onafhankelijke onderzoek door USP Marketing Consultancy onder ruim vierhonderd bouwmaterialengroothandelsvestigingen, is Weekamp Deuren aangewezen als bedrijf dat als beste wordt gewaardeerd op het gebied van duurzaamheid, digitalisering en kennisdeling. Het onderzoek is geïnitieerd door Koninklijke Hibin.

Weekamp is met een ruime voorsprong verkozen. Het bedrijf komt op alle drie de thema’s als winnaar uit de bus. Het merk scoort een 8,9 op de algemene beoordeling. Veel respondenten geven aan dat het merk de titel verdient vanwege de klantgerichte houding, innovatiekracht en aandacht voor duurzaamheid.

Drie thema’s
Duurzaamheid, digitalisering en kennisdeling zijn volgens de bouwgroothandel de voornaamste thema’s in de samenwerking tussen fabrikanten en bouwgroothandel in de komende jaren. In de enquête werd onder andere gevraagd naar de mate waarin fabrikanten zich inspannen om producten en het productieproces te verduurzamen, het bestelproces te digitaliseren en kennis en ervaring te delen met de groothandel. Weekamp Deuren scoort volgens het management van de bij Hibin aangesloten bouwmaterialengroothandelsvestigingen op al deze terreinen goed.
 
Johan Weekamp, algemeen directeur en Richard Weekamp als hoofd verkoop handel en retail van Weekamp Deuren : "Het is hartstikke leuk dat wat wij denken dat belangrijk is op het gebied van digitalisering, duurzaamheid en kennisdeling, wordt erkend door een voor ons zo belangrijke klantengroep."  

Hier uw advertentie?
Bel +31 (0)73 503 35 44.